نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا
هدف نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا مدیریت کامل، یکپارچه سازی و کنترل امورات اداری و مالی یک سازمان بصورت یکپارچه تحت یک سیستم جامع می باشد
ویژگی بارز نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا ارتباط بین واحدهای سازمانی بصورت هوشمند و حذف کاغذ می باشد که برای این هدف از افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف کاری و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژیهای برنامه نویسی و طراحی نرم افزار توسط تیم برنامه نویسان خبره استفاده شده که نتیجه آن رضایت مشتریان در موسسات و شرکتهای مختلف بزرگی در سطح کشور می باشد.
مهمترین ویژگی رسا وجود ارتباطات منطقی بین بخشهای مختلف آن می باشد تا واحدهای سازمانی از حالت زنجیره ای خارج و بصورت یکنواخت در کل سازمان با هم ارتباط داشته باشند به این ترتیب که با انجام هرگونه عملیات در هر زیر سیستم، اطلاعات مرتبط با آن در دیگر سیستمها ایجاد ، بروزرسانی و قابل مشاهده باشد. به عبارت دیگر یکپارچگی سیستم موجب می گردد تا امکان بروز خطا به حداقل ممکن رسیده و از طریق حذف عملیات تکراری و موازی ، راندمان و سرعت سیستم به نحو چشمگیری افزایش یابد و مسئولین بهتر بتوانند کنترل کارها را مدیریت نمایند.
این سیستم مجموعه ای است یکپارچه مشتمل بر مدیریت واحدهای زیر :
-
امور مالی، خزانه داری و دسته چک
-
حقوق و دستمزد
-
انبار داری و کنترل موجودیها
-
فروشگاه
-
اموال و داراییهای ثابت
-
پرسنل و کارگزینی
-
حضور و غیاب پرسنل
-
وام و قرض الحسنه
-
دبیرخانه و اتوماسیون اداری
-
مدیریت صورتجلسات
-
ارسال پیامک
-
گزارش کار پرسنل
امکانات کلی رسا
- کنترل دسترسی کاربران به بخشهای مختلف با در نظر گرفتن جزییات
- انواع گزارشات مختلف و قابلیت خروجی از آنها با فرمتهای مختلف
- صدور انواع سندهای مالی بصورت دستی و سیستمی در بخشهای مختلف
- کنترل کامل ورود و خروج چکهای دریافتنی و پرداختنی
- قابلیت جستجو قدرتمند بر اساس تمام ایتم های ثبت شده
- تعریف و دسته بندی های مختلف برای محاسبه حقوق و دستمزد
- قابلیت تعریف انواع فرمولهای محاسباتی حقوق و دستمزد بدون محدودیت توسط کاربر
- ارایه گزارشات مختلف از حقوق و دستمزد پرداختنی
گزارشات
- گزارشات مختلف از تراز، دفاتر حساب، وضعیت اشخاص، مراکز هزینه و سایر بخشها
- تعریف و بودجه بندی سرفصلها بر اساس نیاز و کنترل لحظه ای بصورت درصدی و ریالی
- چاپ دفاتر قانونی روزنامه و کل در پایان سال مالی بر اساس آیین نامه قانونی تحریر دفاتر
- مدیریت کامل پرونده پرسنل از بدو استخدام تا اتمام کار
- ثبت کامل مشخصات شناسنامه ای،تحصیلی، سوابق کار پرسنل
- ثبت و مدیریت جایگاه سازمانی و احکام صادره پرسنل
- ثبت سوابق کامل اعم از ماموریت، تشویق، توبیخ، وام
- کنترل کامل ورود و خروج پرسنل با استفاده از دستگاه کارت زنی
- تعریف انواع شیفت های کاری برای کنترل ورود و خروج پرسنل
- کنترل کامل چرخه درخواستهای مرخصی بدون نیاز به کاغذ
- ثبت کامل مشخصات صورتجلسات برگزارشده
- ارسال مصوبات جلسات به کارمندان مربوطه جهت اجرا
- کنترل مصوبات و اقدامات صورت گرفته هر مصوبه
- ارایه گزارشات مختلف از وضعیت مصوبات اجرا شده ، معلق و در دست اقدام
- ثبت نامه های رسمی و مکاتبات داخلی
- کنترل کامل چرخه گردش یک نامه بین کارمندان سازمان
- کنترل کامل سابقه یک نامه اعم از پیرو، عطف به، ارجاع و …
- امکان تعرف انواع انبار بصورت نامحدود
- تعریف و طبقه بندی انواع کالاها
- تعریف و طبقه بندی انواع رسید ورود و حواله خروج بدون محدودیت
- انبار گردانی و کنترل لحظه ای از موجودیها
- تعریف انواع دفاتر اموال بدون محدودیت
- کنترل کامل اموال در هنگام تهیه، در حال استفاده، کنارگذاری شده و اسقاط
- ثبت کامل هزینه های مربوط به اموال
- ثبت کامل و کنترل ورود و خروج و جابجایی اموال
یسرا : سیستم جامع مددکاری و موسسات خیریه
بلدیه : سیستم مختص شهرداریها (شهرسازی، ماده صد، عوارضات و درآمد)
نمایندگی آ.غ – شرکت فناوری اطلاعات نگین زاگرس ۰۹۱۴۱۶۷۸۱۵۰
نمایندگی استانهای جنوبی