نرم افزار شهرداری
نرم افزار بلدیه (مختص شهرداری ها)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸
یسرا
نرم افزار خیریه یسرا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸
logoResa

نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا

 

هدف نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا مدیریت کامل، یکپارچه سازی و کنترل امورات اداری و مالی یک سازمان بصورت یکپارچه تحت یک سیستم جامع می باشد

 

ویژگی بارز نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری و مالی رسا ارتباط بین واحدهای سازمانی بصورت هوشمند و حذف کاغذ می باشد که برای این هدف از افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف کاری و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژیهای برنامه نویسی و طراحی نرم افزار توسط تیم برنامه نویسان خبره استفاده شده که نتیجه آن رضایت مشتریان در موسسات و شرکتهای مختلف بزرگی در سطح کشور می باشد.

مهمترین ویژگی رسا وجود ارتباطات منطقی بین بخشهای مختلف آن می باشد تا واحدهای سازمانی از حالت زنجیره ای خارج و بصورت یکنواخت در کل سازمان با هم ارتباط داشته باشند به این ترتیب که با انجام هرگونه عملیات در هر زیر سیستم، اطلاعات مرتبط با آن در دیگر سیستمها ایجاد ، بروزرسانی و قابل مشاهده باشد. به عبارت دیگر یکپارچگی سیستم موجب می گردد تا امکان بروز خطا به حداقل ممکن رسیده و از طریق حذف عملیات تکراری و موازی ، راندمان و سرعت سیستم به نحو چشمگیری افزایش یابد و مسئولین بهتر بتوانند کنترل کارها را مدیریت نمایند.

 

این سیستم مجموعه ای است یکپارچه مشتمل بر مدیریت واحدهای زیر :

  • امور مالی، خزانه داری و دسته چک

  • حقوق و دستمزد

  • انبار داری و کنترل موجودیها

  • فروشگاه

  • اموال و داراییهای ثابت

  • پرسنل و کارگزینی

  • حضور و غیاب پرسنل

  • وام و قرض الحسنه

  • دبیرخانه و اتوماسیون اداری

  • مدیریت صورتجلسات

  • ارسال پیامک

  • گزارش کار پرسنل

 

امکانات کلی رسا
  • کنترل دسترسی کاربران به بخشهای مختلف با در نظر گرفتن جزییات
  • انواع گزارشات مختلف و قابلیت خروجی از آنها با فرمتهای مختلف
  • صدور انواع سندهای مالی بصورت دستی و سیستمی در بخشهای مختلف
  • کنترل کامل ورود و خروج چکهای دریافتنی و پرداختنی
  • قابلیت جستجو قدرتمند بر اساس تمام ایتم های ثبت شده
  • تعریف و دسته بندی های مختلف برای محاسبه حقوق و دستمزد
  • قابلیت تعریف انواع فرمولهای محاسباتی حقوق و دستمزد بدون محدودیت توسط کاربر
  • ارایه گزارشات مختلف از حقوق و دستمزد پرداختنی

 

گزارشات

  • گزارشات مختلف از تراز، دفاتر حساب، وضعیت اشخاص، مراکز هزینه و سایر بخشها
  • تعریف و بودجه بندی سرفصلها بر اساس نیاز و کنترل لحظه ای بصورت درصدی و ریالی
  • چاپ دفاتر قانونی روزنامه و کل در پایان سال مالی بر اساس آیین نامه قانونی تحریر دفاتر

 

  • مدیریت کامل پرونده پرسنل از بدو استخدام تا اتمام کار
  • ثبت کامل مشخصات شناسنامه ای،تحصیلی، سوابق کار پرسنل
  • ثبت و مدیریت جایگاه سازمانی و احکام صادره پرسنل
  • ثبت سوابق کامل اعم از ماموریت، تشویق، توبیخ، وام
  • کنترل کامل ورود و خروج پرسنل با استفاده از دستگاه کارت زنی
  • تعریف انواع شیفت های کاری برای کنترل ورود و خروج پرسنل
  • کنترل کامل چرخه درخواستهای مرخصی بدون نیاز به کاغذ

 

  • ثبت کامل مشخصات صورتجلسات برگزارشده
  • ارسال مصوبات جلسات به کارمندان مربوطه جهت اجرا
  •  کنترل مصوبات و اقدامات صورت گرفته هر مصوبه
  • ارایه گزارشات مختلف از وضعیت مصوبات اجرا شده ، معلق و در دست اقدام

 

  • ثبت نامه های رسمی و مکاتبات داخلی
  •  کنترل کامل چرخه گردش یک نامه بین کارمندان سازمان
  • کنترل کامل سابقه یک نامه اعم از پیرو، عطف به، ارجاع و …
  • امکان تعرف انواع انبار بصورت نامحدود
  • تعریف و طبقه بندی انواع کالاها
  • تعریف و طبقه بندی انواع رسید ورود  و حواله خروج بدون محدودیت
  • انبار گردانی و کنترل لحظه ای از موجودیها
  • تعریف انواع دفاتر اموال بدون محدودیت
  • کنترل کامل اموال در هنگام تهیه، در حال استفاده، کنارگذاری شده و اسقاط
  • ثبت کامل هزینه های مربوط به اموال
  • ثبت کامل و کنترل ورود و خروج و جابجایی اموال

 

یسرا : سیستم جامع مددکاری و موسسات خیریه

بلدیه : سیستم مختص شهرداریها (شهرسازی، ماده صد، عوارضات و درآمد)

نمایندگی آ.غ – شرکت فناوری اطلاعات نگین زاگرس ۰۹۱۴۱۶۷۸۱۵۰

نمایندگی استانهای جنوبی